Ok

OmniChannel Retail og Commercial Security

Bedre kundeoplevelse – ingen kø, hurtig bestilling og hurtigere udtjek. Betalingen kan udføres med det samme
– og kvittering udskrives

Omnichannel forretning

Det gælder om at have en Omnichannel strategi

Begreberne Omnichannel Retail og Omnichannel Strategi vinder indpas i vores hverdag. Butikker og forretningskæder er blevet bevidst om, at forbrugernes vej til at købe eller vælge en ydelse er lang og snørklet, og foregår via mange forskellige kanaler – både online og offline.
I dag starter et køb ofte med en søgning på nettet, efterfulgt af flere søgninger på nettet. Herefter besøger kunden måske en fysisk butik for at se og føle på produktet. Derefter køber kunden måske produktet i butikken, eller går hjem og køber på nettet. For at få succes som butiksejer i dag, bør man derfor have en Omnichannel Strategi.

Nye krav til udstyr med Omnichannel Retail

Ved Omnichannel Retail udviskes den traditionelle butiksindretning med et kasseapparat, hvor kunderne søger op mod kassen for hjælp. Som sælgere skal vi ud og møde kunderne på gulvet, og også gerne afslutte handlen der.
For at denne strategi rent teknisk kan lade sig gøre, skal sælgeren have kasseapparatet/betalingsterminalen med sig rundt i butikken. Typisk vil man have en tablet med rundt, hvor man har mulighed for at fremvise varianter af det ønskede produkt samt udføre cross sale.
Betalingen kan udføres med det samme, og eventuelle kvitteringer kan udskrives på en central placeret printer i butiksområdet, eller sendes på mail via det POS-system, som benyttes i butikken.

Omnichannel Strategi – sikring af udstyr

Hos pr trading tilbyder vi med vores sortiment mange muligheder i forhold til at få implementeret en Omnichannel Strategi. Her kan Omnichannel Retail bl.a. løses via vores CT løsninger, CT står for Commercial Tablet. Vi har sikkerhedsløsninger, som sikrer tabletten mod tyveri, oplader den, samt har en funktionalitet, så den nemt kan frigøres fra sin stander, når man skal bruge den ude på gulvet i mødet med kunderne. Ønsker du at høre mere om, hvordan vi kan hjælpe med sikring af dit udstyr, så du kan koncentrere dig om at implementere din Omnichannel Strategi, så kontakt os på telefon 44 95 33 22 eller på mail info@pr-security.dk

CT80 og CT150
InVue prsecurit varesikring CT100
CT200 boks
Varesikring Commerciel CT300
OmniChannel

Det gælder om at have en Omnichannel strategi

Begreberne Omnichannel Retail og Omnichannel Strategi vinder indpas i vores hverdag. Butikker og forretningskæder er blevet bevidst om, at forbrugernes vej til at købe eller vælge en ydelse er lang og snørklet, og foregår via mange forskellige kanaler – både online og offline.

I dag starter et køb ofte med en søgning på nettet, efterfulgt af flere søgninger på nettet. Herefter besøger kunden måske en fysisk butik for at se og føle på produktet. Derefter køber kunden måske produktet i butikken, eller går hjem og køber på nettet. For at få succes som butiksejer i dag, bør man derfor have en Omnichannel Strategi.

Nye krav til udstyr med Omnichannel Retail

Ved Omnichannel Retail udviskes den traditionelle butiksindretning med et kasseapparat, hvor kunderne søger op mod kassen for hjælp. Som sælgere skal vi ud og møde kunderne på gulvet, og også gerne afslutte handlen der.

For at denne strategi rent teknisk kan lade sig gøre, skal sælgeren have kasseapparatet/betalingsterminalen med sig rundt i butikken. Typisk vil man have en tablet med rundt, hvor man har mulighed for at fremvise varianter af det ønskede produkt samt udføre cross sale.

Betalingen kan udføres med det samme, og eventuelle kvitteringer kan udskrives på en central placeret printer i butiksområdet, eller sendes på mail via det POS-system, som benyttes i butikken.